Digital Story Telling
Το πρόγραμμα «Digital StoryTelling Expert» στοχεύει να εισάγει τους εκπαιδευτικούς στην ψηφιακή αφήγηση και διερευνά τρόπους χρήσης ψηφιακών ιστοριών για την ενίσχυση των μαθησιακών εμπειριών των μαθητών.
Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μια σταθερή βάση για όλα τα συστατικά μιας ψηφιακής ιστορίας και επεξηγεί αυτά τα συστατικά με μαθήματα, παραδείγματα ιστοριών και συνδέσμους για επιπλέον αναγνώσεις.
Το μάθημα παρέχει επίσης μια πρακτική ευκαιρία για τους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν τις δικές τους ψηφιακές ιστορίες.

Ενότητα 1 - Εισαγωγή στην αφήγηση / ψηφιακή αφήγηση
Περιγραφή |
Εισαγωγή στο Storytelling (αφήγηση) Εισαγωγή στο Digital Storytelling (ψηφιακή αφήγηση) Βασικές αρχές και προϋποθέσεις επιτυχημένης χρήσης της αφήγησης στην εκπαίδευση και ως στρατηγική μάθηση Τι είναι η ψηφιακή αφήγηση ( digital story telling) Η τεχνική της αφήγησης στην Εκπαίδευση και στις επιχειρήσεις. Η συνεισφορά της αφήγησης στην μάθηση και διαστάσεις αυτής.(κοινωνική, συναισθηματική και γνωστική ) Βήματα Δημιουργίας Ψηφιακής Αφήγησης Πλεονεκτήματα της ψηφιακής αφήγησης στην εκπαίδευση και στις επιχειρήσεις. Πως το digital storytelling συντελεί στην απόκτηση και ανάπτυξη απαραίτητων δεξιοτήτων του 21ου αιώνα και ποιες |
||
Έναρξη | 01/12/2021 | ||
Λήξη | 31/12/2021 | ||
Ώρες | 24.00 | ||
Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΑΒΑΛΑΣ | ||
Συνεδρίες | 1 Εισαγωγή στο Storytelling και στο Digital Storytelling | ||
2 Βήματα Δημιουργίας Ψηφιακής Αφήγησης |
Ενότητα 2 - Η χρήση και ο ρόλος της εικόνας
Περιγραφή |
Η χρήση και ο ρόλος της εικόνας στο digital story telling Εύρεση royalty-free stock photos στο διαδίκτυο για χρήση σε digital story telling projects Image capturing με Snipping Tool for Windows Χρήση προγράμματος Microsoft Paint in Windows Εκμάθηση online tools για digital story telling |
||
Έναρξη | 01/01/2022 | ||
Λήξη | 31/01/2022 | ||
Ώρες | 26.00 | ||
Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΑΒΑΛΑΣ | ||
Συνεδρίες | 1 Εργαλεία Ψηφιακής Αφήγησης με βάση την εικόνα. | ||
2 Χρήση προγράμματος Microsoft Paint , Snipping Tool κ.α. |
Ενότητα 3 - Ήχος & ηχογράφηση με το Audacity
Περιγραφή |
H χρήση του ήχου και της μουσικής στο digital story telling Εύρεση royalty-free stock sounds στο διαδίκτυο για χρήση σε digital story telling projects Online υπηρεσίες μετατροπής αρχείων και κατεβάσματος βίντεο σε format ήχου ( mp3 κ.α.) Εργαλείο ηχογράφησης και επεξεργασίας ήχου Audacity |
||
Έναρξη | 01/02/2022 | ||
Λήξη | 28/02/2022 | ||
Ώρες | 26.00 | ||
Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΑΒΑΛΑΣ | ||
Συνεδρίες | 1 Εργαλεία Ψηφιακής Αφήγησης με βάση τον ήχο | ||
2 Εργαλείο ηχογράφησης και επεξεργασίας ήχου Audacity |
Ενότητα 4 - Video & YouTube creator studio
Περιγραφή |
Προγράμματα Επεξεργασίας Βίντεο και Screen Capture Χειρισμός Youtube Creator Studio Μοντάζ / Βίντεο Εκμάθηση online video tools για digital story telling |
||
Έναρξη | 01/03/2022 | ||
Λήξη | 31/03/2022 | ||
Ώρες | 26.00 | ||
Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΑΒΑΛΑΣ | ||
Συνεδρίες | 1 Εργαλεία Ψηφιακής Αφήγησης με βάση το βίντεο | ||
2 Προγράμματα Επεξεργασίας Βίντεο και Screen Capture |
Ενότητα 5 - Microsoft Sway
Περιγραφή |
Εκμάθηση Microsoft Sway Free Digital Storytelling Tools Εκμάθηση online digital storytelling tools (invideo) |
||
Έναρξη | 01/04/2022 | ||
Λήξη | 30/04/2022 | ||
Ώρες | 26.00 | ||
Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΑΒΑΛΑΣ | ||
Συνεδρίες | 1 Εργαλεία Ψηφιακής Αφήγησης με ανάμεικτα στοιχεία (ήχος , εικόνα , βίντεο ) | ||
2 Εκμάθηση Microsoft Sway |
Ενότητα 6 - Αποθετήρια ψηφιακού υλικού
Περιγραφή |
Τι είναι οι «Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι-ΑΕΠ» (Οpen Education Resources-OER) Τι είναι Τα Μαθησιακά Αντικείμενα (Learning Objects) Τι είναι τα Ψηφιακά Αποθετήρια και τα ψηφιακά αποθετήρια μαθησιακών αντικειμένων (Learning Object Repository-LOR) Αποθήκευση και παρουσίαση υλικού σε online υπηρεσίες Αποθήκευση και παρουσίαση υλικού σε social media Διαμοιρασμός υλικού σε social media και ιστοσελίδες |
||
Έναρξη | 01/05/2022 | ||
Λήξη | 31/05/2022 | ||
Ώρες | 26.00 | ||
Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΑΒΑΛΑΣ | ||
Συνεδρίες | 1 Αποθετήρια ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού | ||
2 Αποθήκευση και παρουσίαση υλικού σε online υπηρεσίες & social media |
Ενότητα 7 - Case studies & Βέλτιστες πρακτικές
Περιγραφή |
Case Studies – συζήτηση, αξιολόγηση, παρατηρήσεις, ασκήσεις Best Practices – συζήτηση, αξιολόγηση, παρατηρήσεις, ασκήσεις Ασκήσεις πάνω σε πραγματικές περιπτώσεις, με δημιουργίες ιστοριών πάνω σε διαφορετικές παραλλαγές: κείμενο, σενάριο, εικόνες Εξέταση μέσω ερωτήσεων κρίσεως Επιλογή θέματος τελικής εργασίας |
||
Έναρξη | 01/06/2022 | ||
Λήξη | 30/06/2022 | ||
Ώρες | 26.00 | ||
Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΑΒΑΛΑΣ | ||
Συνεδρίες | 1 Case Studies – Best Practices – Δημιουργίες ιστοριών | ||
2 Ανοικτή συζήτηση. Ερωτήσεις Κρίσης. Επιλογή θέματος τελικής εργασίας |
Γιάννης Χαραλαμπίδης
Επιστημονικά Υπεύθυνος
Ο Γιάννης Χαραλαμπίδης είναι Καθηγητής Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Επιχειρηματικότητας στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου, με έδρα τη Σάμο. Είναι ο ιδρυτής και διευθυντής του Ερευνητικού Κέντρου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, που συντονίζει τη χάραξη πολιτικής, την έρευνα και τα έργα εφαρμογής για κυβερνήσεις και επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο.
Θανάσης Δαβαλάς
Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος
Ο κ. Αθανάσιος Δαβαλάς είναι υποψήφιος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αιγαίου με θέμα την ανάπτυξη ενός εργαλείου αξιολόγησης startups με τη χρήση Μεγάλων Δεδομένων και της τεχνητής νοημοσύνης. Σαν συνέταιρος στην εταιρεία Dreamweaver.Gr διαθέτει εμπειρία άνω των 12 ετών στην κατασκευή ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Διάρκεια
7 μήνες
(01/12/2021 – 30/06/2022)
180 ώρες
Επίπεδο δυσκολίας
Intermediate